26 شهریور 95 :
سلام
بعد از ارسال پست قبلی با اصرار من رفتیم مشاوره که علاوه بر اینکه سرد مزاجی شوهرم معلوم شد به من گفته شد شوهرم اختلال خلقی داره .
بعدش هم شوهرم بهش برخورد و سر این مشاوره رفتن بحث کردیم و مادر شوهرم دخالت کرد . شوهرم قهر کرد دیگه مشاوره نیامد تلفن های مشاور را جواب نداد   .
در طی یک پیامک اعلام کردند که نه مشاوره  می اییم نه جلسه خانوادگی . یک سری طلا امانت داشتم پیشش که اون ها را هم انکار کردند .
الان بیش از 40 روزه که زندگیم نابود شده . جواب تلفن هام را نمی ده ..جواب پیام های محبت امیزی که به پیشنهاد مشاور دادم هم نداد . خسته ام .
مشاور حضوری رفتم چند جا ..چند نفر بهم گفتند باز هم صبر کن ..ولی چند تا مشاور هم بهم گفتند برو مشاوره حقوقی . من واقعا نمی دونم چی کار کنم ؟

یعنی راستش از طلاق می ترسم ..من عقدم و عروسی نکردم ..می ترسم بعد طلاق از ادم ها ، از حرف ها ، از اینده ...

11 خرداد 95 :
سلام
یک سال است که عقدم . من و شوهرم 30 سال سن داریم و همدیگر را دوست داریم. در خواستگاری در باب مسائل جنسی صحبت نکردیم و 3 ماه نامزد بودیم . شوهرم میل جنسی خیلی پایینی داره .
شاید ماهی یکی دو بار ارگاسم با انزال داشته باشه . تمایلی به رابطه نداره حتی اگه من بخواهم و تحریکش کنم .ناراحتم .
شوهرم حاضر نیست قبول کند مشکلی هست . ما رابطه کامل در دروان عقد نداشتیم و نمی خواهیم داشته باشیم شوهرم تحریک میشه و نعوذ داره اما دوست نداره رابطه باشه و بیان می کند که من گرم هستم و او سرد است .
ممکنه این مشکل به خاطر عدم رابطه کامل باشه ؟با اینکه امکان رابطه داریم مشتاق نیست و اصرار از جانب من است و اغلب رد می شود می ترسم بعد از عروسی مشکلم بیشتر بشود .
به خانوده ام مشکلم را بگم ؟ ایا شرایط ما غیر طبیعی است ؟ عروسی ما نزدیک است .


مرتبط با بُعد جنسی شوهرداری:

می خوام حس مردانگی رو در شوهرم زنده کنم؟

چطور تا آخر عمر برای همسرم جذابیت جنسی داشته باشم

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

مجموعه پست های "تسخیر قلب احساسی شوهر"

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

راه های نازکردن واسه شوهر

رموز عشوه گری و تسخیر قلب شوهر

آموزش گرم کردن شوهر سرد شده !

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

چطور به تقاضای رابطه جنسی شوهرمون نه بگیم که ناراحت نشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روش های کنترل کردن میل جنسی (۴۲ مطلب مشابه)