سلام

من 29 سالمه ، دختر هستم .  قبلا چون یه خواهر بزرگتر داشتم که باید اول اون ازدواج میکرد، کلا از نظر مسائل جنسی پرت بودم . تازه 2 - 3 سالی میشه که حس جنسیم بیدار شده .

قبلا خیلی کلی میدونستم در مورد روابط جنسی ( همون اطلاعات کلی رو هم تو سن 20 سالگی و تو دانشگاه فهمیدم! ) یعنی میشه گفت هیچی نمیدونستم! نه نیازی احساس میکردم نه چیزی! فقط مشغول درس خوندن بودم .

البته شاید چون دوستامم مثل خودم بودن و اصلااااا صحبت مسائل جنسی نمیکردیم اطلاعاتم خیلیییی کم بود .

ولی حالا احساس میکنم شور و شوق یه دختر 18 ساله رو دارم واسه ازدواج ( که قبلا اصلا نداشتم ) یعنی حس جنسیم و عاطفیم برا ازدواج تازه بیدار شده!

حتی حالا با خوندن اکثر مطالب این پیج تحریک میشم!!! البته خودارضائی و اینا هم بلد نیستم و نکردم تا حالا .

من مشکلی دارم یعنی؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)