سلام

من یه خانوم 28 ساله هستم . در دوران عقد به علت خیانتش ازش جدا شدم  ایشون بنج سال از من بزرگتر بودن این قضیه مربوط به سه  سال بیش میشه .

حالا من با کسی که واقعا از نظرم ایده آل بودن ازدواج کردم یک سال از زندگیمون میگذره و بی نهایت خدا رو شکر حس خوشبختی دارم .
سوالی که دارم اینه چه چیزی واقعا یک زن رو ازچشم مردی که عاشقشه میندازه و دیگه هیچ جور نمیشه درستش کرد ؟
نامزد سابق من وقتی بهم خیانت کرد از چشمم افتاد و هر کاری کردم نتونستم تنفری که نسبت بهش داشتم رو حتی به بی تفاوتی برسونم هنوزم ازش متنفرم  این روزا همش میترسم یه کاری کنم از چشم همسرم بیوفتم  .
برای یه خانم خیانت میتونه اینکارو بکنه برای آقایون چه چیزهایی میتونه عشقشون رو به تنفر تبدیل کنه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)