سلام

دختر خانمی هستم که حدودا 1 ساله که عقدیم و شوهرم یک شهر دیگه که 1 ساعت تا شهر خودمون فاصله داره . کار میکنه و کارش شیفتیه و بین شیفت هاش میاد شهر خودمون .

من از این ناراحتم که وقتی از سر کار میاد اول میره خونه خودشون ، به خاطر استراحت و حمام و بعد از 2 ساعت میاد خونه ما . حدودا 2 ساعتی میمونه .

دیگه اگه نخوایم توی شهر دوری بزنیم اخر شب میاد خونمون واسه خواب . من از این موضوع ناراحتم شاید در روز 3 ساعت پیش من باشه دیگه بقیش خونه خودشونه .

راستش من به خاطر این موضوع ازش دلسرد شدم خیلی علاقه داره به خونشون . اگه مسافرت جایی هم بریم عجله داره که سریع بریم شهر خودمون ( خیالم از هر نظر ازش راحته ها ) من چیکار کنم ازش دلسرد شدم . مث قبلا دیگه دوسش ندارم خونه خودشون هم میخواد بره پیش داداشش و مامانش


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)