12 تیر 95 :

سلام به همه دوستان ، طاعات و عبادات مقبول درگاه حق انشاءالله

بنده بالاخره با دختر خانمی که سوال کرده بودم عقد کردم و الان مرد متاهل هستم ، در رابطه با بحث آرایش و لباس های زیبا هم که جز سوالم بود ؛ در جلسه آخر خواستگاری بنا به توصیه شما عزیزان گفتم که دوست دارم همسرم در خانه آراسته و مرتب باشه که ایشون هم سرخ و سفید شد اصلا روم نشد راجع به مسائل جنسی صحبت کنم خودم هم ضرورتی به طرح آن نمی دیدم .

در زمان عقد ؛ همسر بنده لباس سنگین و در عین حال بسیار زیبا بر تن داشتند که واقعا به ایشان می آمد و اصلا هم توقع نداشتم در آن شب لباس راحت تنش کند .

چون من اولین بار بود که دختری را به این ترتیب می دیدم برای من همه جوره زیبا و دل نشین بود بر خلاف آقایانی که اشکالاتی می گیرند ( البته دید من از ایشان تا الان فقط برهنگی مو سر بوده است و لا غیر ) شاید بگید این که برای بقیه مرد ها عادی باشه ولی برای من کاملا تازگی دارد و دوست داشتم تمام توجه و نگاه معطوف به همسر شرعی و قانونی ام باشد و نه افراد دیگه .

مطمئن هم هستم اگر یک درصد از این صحبت هایی که چه مردان و چه زنان می زنند را دارا باشد به هیچ وجه مهر و علاقه ام از ایشان کم نمیشود .

با توجه به مواردی که خدمتتان عرض کردم بنده می خوام در دوران عقد که بالتبع محدودیت هایی وجود داره برای همسرم بهترین کارها را انجام بدهم .

بی زحمت خواهران دوباره لطف کنند و کارهایی که من به عنوان همسر باید انجام بدهم که باعث خوشحالی ایشان می شود و کارهایی هم که نباید انجام بدهم را برای من لیست کنند .

در پرانتز هم خدمت دخترانی که مطلب من را می خوانند عرض کنم همه مردان و پسران مثل بعضی از آقایونی که نظر گذاشتند و از فلان جا خانم و ... ایراد می گیرند نیستند. با اعتماد به نفس و شادمان باشید که الگوی شما فاطمه زهرا

پیشاپیش سپاس گذارم

--------------------

6 خرداد 95 :

سلام

بنده پسری هستم بالای 25 سال که دارای تحصیلات عالیه هستم . شغلی دارم که خیلی برای بدست آوردنش زحمت کشیدم و مرتبط با مدرکم هست . اخیرا برای ازدواج اقدام کردیم که طرف، دختر خانمی هستن که سال دوم دانشگاه هستن .

در ضمن این هم مادر بنده معرفی کردن ( چون من دانشگاه را فقط برای درس خواندن میرفتم و نه مسائل دیگه ) .

دختر خانم بسیار مومن و مذهبی هستن و همچنین خانواده خوبی دارن میشه گفت هم کفو هستیم ، در صحبتی که باهاش کردم عنوان کردم که مخالف آرایش بیرون از منزل هستم البته باید بگم ایشان هم اصلا آرایش نمیکنه چون من ماه ها تحت نظر داشتمش . در کل دختر خیلی خوبیه .

منتها برای من ظاهر همسرم و اخلاقش برام خیلی اهمیت داره مثلا دوست دارم بعضی مواقع برام آرایش کنه لباس های قشنگ تنش کنه پیش قدم بشه و مسائل دیگه . الان که من این حرف ها را بهش زدم نمیدونم بعدها این کارها را در خونه انجام میده یا نه .

خودم هم روم نمیشه بهش بگم در ضمن طرف هم بسیار مذهبی هست در حدی که وقتی برای خاستگاری باهش حرف زدم خیلی سرد و سنگین جواب داد و اصلا به صورت من نگاه نکرد .

نمیدونم چجوری متوجه اش کنم که من زنی می خوام که داخل خونه با بیرون خونه براش فرق داشته باشه یا به اصطلاح بنا به فرموده بزرگان دین در رابطه بی حیا باشه .

از خانم های محترم تقاضا دارم بهم راهنمایی کنند که با توجه به مذهبی بودن من و دختر خانم چطور این مسائل را در جلسه بعدی که احنمالا آخرین جلسه باشه مطرح کنم .

برنامه این هست در صورت قبول شدن قبل از ماه رمضان عقد کنیم .

باز هم ممنون از صبر وشکیباییتون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)