24 سالمه. توی صورتم موی زائد دارم. دو یا سه ساله که کلی دکتر رفتم و از خیلی روش ها از جمله قرص شیمیایی و گیاهی و لیزر و ... استفاده کردم ولی خوب نشد.

الان یه لحظه حواسم نباشه یکی دستش بخوره به صورتم عین اینایی که برق گرفتنش میشه و یه جوری میپرسه انگار دست خودم بوده که اینطوری شدم. همین چند وقت پیش دوباره پیش یه دکتری رفتم و سابقه درمانم رو که توضیح دادم با لحن جدی و کاملا دوستانه بهم گفت که باید خودمو آماده کنم که تا اخر عمرم این مشکلو تحمل کنم چون راهی وجود نداره.

حالا درمان پزشکی ازتون نمیخوام. سوالم روانشناسیه...
من با این اوضاع چه جوری 
ازدواج کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) موانع ازدواج (۴۹ مطلب مشابه)