سلام

دختری هستم زیر 26 سال . سوالم اینه که راستش در گذشته احساس میکردم بشدت دختر گرمی هستم و بشدت نیاز به ازدواج رو در خودم احساس میکردم. اینقدری که همیشه ترس از افتادن در دام گناه همراهم بود.

خیلی سعی میکردم که به مسائل جنسی فکر نکنم چون خیلی زود تحریک میشدم و برام سخت بود ذهنمو از این مسائل پاک کنم. اما یکی دو ساله که بشدت سرد شدم. برام اصلا مهم نیست که ازدواج بکنم. تا حالا موقعیت جدی برای ازدواجم نداشتم. هیچ میلی دیگه به ازدواج ندارم. نه دیگه فکرم سمت این چیزا میره نه اگه هم بره تحریک میشم.

اگه خواستگاری بیاد که به هر دلیل هم کفو من نباشه به راحتی رد میکنم. به پسری علاقمندم اما هیچ میل جنسی نسبت بهش ندارم. فقط از شخصیتش خوشم میاد. البته خودش از علاقم خبر نداره. حالا اصلا مشکلم این پسره نیست. فقط تعجب میکنم چطور بعضی از دخترای 28 - 29 ساله و حتی بالاتر پست میذارن و اینقدر شور و شوق دارن. چرا من مثل یه تیکه یخ شدم نسبت به همه چیز؟! :(

میترسم اگه ازدواج کنم شور و انگیزه و انرژی برای شوهرم نداشته باشم. من قبلا اینجور نبودم. علتش چی میتونه باشه ؟ بخاطر سرکوب کردن نیازام سرد شدم یعنی ؟ ( اون موقع که نیاز داشتم خواستگار نداشتم ) یا چون هیچ کسی تو زندگیم نیست سردم ؟ یا ...؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)