سلام

هر کسی متناسب طبیعتش باشه, مرد متناسب با طبیعتش و زن هم همینطور , عشق بوجود میاد. تا زمانی که زن ها رو مسخره کنند به دلیل احساسی بودن و مردها رو بدلیل شهوانی بودن, هیچ کدام به عشق نخواهند رسید.

مرد با ارضای جنسی اش احساسش رشد میکنه و زنشو دوست خواهد داشت, زن هم با ارضای احساسیش به روابط جنسی علاقه مند میشه. تا زمانیکه همدیگه رو جدی نگیرید و خودخواهانه و از زاویه دید خودتون ببینید عشق فروکش میکنه.

همون طوری که دختران عزیز با ابراز احساس پوچ و حتی دروغ یک پسر که میگه دوستت دارم و عزیزمی و مال خودمی کلی احساساتی میشن و دل میبازن, دقیییقا همونطور مردا با نگاهشون علاقه مند میشن و نیاز جنسیشون میکشونه بطرف ازدواج.

خدا خییلی حکیمه اگر روابط درست به دور از انگ هوسباز زدن به مرد , و حساس و احساساتی بودن به زن شکل بگیره خدا این ها رو تکمیل میکنه.

توصیه به دوستان ، کتاب ایا تو نیمه گمشده من هستی, کتاب مردان مریخی و زنان ونوسی دکتر جان گری, رازهایی درباره مردان , رازهایی درباره زنان از دکتر بارارا دی انجلیس رو بخونید بیشتر براتون این تکمیل شدن روشن میشه.
ضمنا مرد هوسباز سراغ ازدواج نمیره.
طرف مردها نیستم اما طبیعت و حکمت خدا چیزی غیر از این حرف هاست.
منهای مردهایی که زندگی بلد نیستن و بی اخلاق و بی ادبند ,باید گفت هر کی خودشو و جنس مخالفشو بشناسه سالم روحی و روانی باشه هرگز زندگیش خراب نمیشه و به جنس مخالفش که خلقت خداست توهین نمیکنه.
یا علی

"پریا"


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)