سلام
خدمت همه دوستان گرامی
سر یه دوراهی گیر کردم ممنون میشم راهنماییم کنید
دختری هستم ٢٥ سال سن دارم ونامزدم ٣٠ سال حدود به سه سال هست که عقد هستم خدا رو شکر نامزدم پسر خوبی هست و همدیگه رو درک میکنیم دوست داریم زودتر عروسی بگیریم ولی چون نامزدم بدهکاره و هر چی کار میکنه میره برای قسط چیزی براش نمیمونه که پس إنداز کنه .
پدر نامزدم که وضع مالی بسیار خوبی داره و همه فرزنداش ازدواج کردن خدا رو شکر همشون وضع مالی خوبی دارن ولی هر بار بهونه میاره و کمک پسرش نمیکنه .
حتی یک بار هم با مادرم رفتیم خانه پدر نامزدم و صحبت کردیم قرار شد کمک پسرشون کنن ولی دو سال از اون حرف گذشته و هیچ کمکی نکردن البته خواهرای نامزدم خیلی به من و نامزدم حسادت دارن و نمیذارن پدرشون کمک نامزدم کنه .
واقعا از این وضع خسته شدم نامزدم هم شهر دیگه کار میکنه و فقط ماهی یک بار اخر هفته میاد پیشم و یک روز بیشتر پیشم نیست من و نامزدم یه تصمیم گرفتیم که بریم با پدرش صحبت کنیم که میخوایم بریم ماه عسل و دیگه نمیخوایم عروسی بگیریم .
 و ٢٠ میلیون حداقل کمک کنه که به جای عروسی نامزدم یه خونه رهن کنه و تا چند ماه دیگه بریم سر خونه زندگیمون .

نامزدم میگه وقتی باباش پول رو داد میریم یه سفر مشهد و یه خونه کرایه میکنیم بعد یه مراسم کوچیک تو باغ میگیریم که فقط خواهر و برادرای من و اقوام شما باشن حساب کردیم اینجور خرج عروسیمون حدودا ٦ میلیون بیشتر نمیشه .
استخاره هم گرفتیم خیلی خوب اومد به نظرتون این کار درستی هست چون اگه بخوایم واسه عروسی همه اقوام رو دعوت کنیم باید حداقل ١٣ میلیون خرج کنیم به اقوام هم میگیم رفتیم ماه عسل .
این هفته قراره بریم به پدر نامزدم صحبت کنیم امیدوارم کمک کنه برامون دعا کنید همه چی درست بشه ممنون میشم راهنمایی کنید کدوم کار درسته ؟ 

مرتبط با برگزاری مراسم عروسی کم خرج و بدون گناه:

ایده های جالب در مورد مراسم عقد و عروسی کم خرج

مراسم عقد و عروسی بدون گناه

تجربیات شما در برگزاری بهتر مراسم عروسی بدون گناه

در مورد مراسم عروسی با خواستگارم مشکل دارم

چند سوال در مورد مراسم عروسی خانواده های مذهبی

پسر مورد علاقم حاضر به برگزاری مراسم خواستگاری و ... نیست

دلم نمیخواد برای ازدواجم مراسم بزرگ برگزار شه

خواستگاری دارم که میگه هیچ مراسمی برات نمی گیرم

علاقه ای به برگزاری مراسم عروسی ندارم، بچه هم نمی خوام

اگر بخواید مراسم ازدواج بگیرید چطور برگزار میکنید

چی میشه اگه یه زوج مراسم عروسی رو برگزار نکنن ؟

اگه جشن عروسی نگیرم بعدا پشیمون نمیشم ؟

لوازم برگزاری یه عروسی بدون گناه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)