سلام
من می خوام ازدواج کنم ولی یه مشکلی دارم سر دو راهی قرار گرفتم دو تا دختر تو فامیل های نزدیکمون داریم الان تقریبا بگو هر دو رو به یه اندازه دوس دارم و می خوام
 
اولی: شرایط خانوادش در حد خودمان است و از بچگی حدودا تا 10 سالگی با هم تو یه خونه بزرگ شدیم و به هم وابسطه بودیم ولی یه دفعه بینمون فاصله افتاد به دلیل محرم و نامحرم زیاد با هم نبودیم قبلش بچه بودیم که پیشش بودم اخلاقیاتش زیاد خونگرم نیس یعنی مثل خودم سریع با بقیه جور نمیشه گوشه گیره از لحاظ مادی ومعنوی و عاطفی در یه سطح بودیم ولی دختر اروم و سر به زیریه با وقار نجیب

دومی: شرایط مالی و معنوی و... تقریبا یکم از من سره تو خانواده مرفهی بزرگ شده ولی خونگرمه سریع با بقیه جور میشه با وقار خانوم تو جمع بودنو دوست داره احساسیه شیطون و بازیگوشه ( میگن دختره شیرینو زبر و زرنگه)
از لحاظ قیافه تقریبا دو تا شون در یه حد هستن . ولی الان مشکل اینه که بخوام جلو برم اولی از لحاظ مادی خواسته و توقعات زیادی نداره ولی دومی تقریبا با اینکه درکش بالاس ولی تو نازو نعمت بزرگ شده .
الان اگه بخوام پا پیش بذارم کدوم سمتی برم اول یا دومی  ؟
بجوری مخم درگیره
خواهش می کنم اگه جواب میدید اگه زحمتی نیس بگید چرا فلانی رو انتخاب کنم ؟
ممنون

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)