سلام

من دختری حدودا 25 ساله هستم که به تازگی با پسری حدودا 30 ساله عقد کردم. من آدم کم حرف و آرومی هستم و خیلی هم اهل رفت و آمد با دیگران نیستم که شاید دلیلش این باشه که توی خانواده ی کم جمعیت بزرگ شدم و خواهر و برادری نداشتم. اما همسرم توی خانواده ی شلوغی بزرگ شده و خیلی هم اهل برو وبیا و رفت و آمده.

من قبل از ازدواج به طور کامل راجع به این موضوع و محدودیت رفت و آمد با همسرم صحبت کردم اما الان بعد از عقد حس میکنم همه ی حرف ها یادش رفته و یا پیش خودش فکر کرده خب من تغییر میکنم.

ولی من واقعا دارم اذیت میشم و این میزان معاشرت با دیگران اونم کسایی که فقط همسرم میشناسه و من هیچ شناختی ازشون ندارم و هیچ حرف مشترکی هم باهاشون ندارم داره منا آزار میده اونقدر بهم فشار اومده که بعضی وقتا فکر میکنم همه چی را بهم بزنم.

تا اونجایی هم که تونستم با فامیل همسرم معاشرت کردم ولی دیگه رفت و آمد زیاد با دوستاش داره خستم میکنه و اینا دیگه نمیتونم تحمل کنم.میخواستم ازتون راهنمایی بگیرم چه جوری با همسرم صحبت کنم و بهش بگم حرفامو.

ممنون.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)