سلام

مدتی است با اقایی در ارتباط هستم برا اشنایی بیشتر به قصد ازدواج انشاءالله ، فرد بسیار حساسی هستند بهتر هست بگم زیاد از حد غیرتی هستند روی کوچکترین صحبت من با نامحرم حساسیت شدید که گاهی هم برخورد با فرد مورد نظر هست دارند.

ایشون فرد تحصیل کرده ای هستند و تحصیلاتشون خارج از کشور بوده. محیط کار یکی هست. پدر من هم فرد بسیار متعصبی هستند و من توی مدت زندگیم واقعا زجر کشیدم نه اینکه خودم خیلی باز باشم ولی صحبت نا محرم در محیط کار و تحصیل برام بسیار عادی و بدون احساسات بوده و هست.

حالا مشکل من:

ایشون تمام رفتار ها و برخوردهای من را به یکی از همکاران قدیمی و مسن گزارش میکنند طوری که من از نحوه برخورد اون اقا متوجه میشم.

اون همکار مسن هم یه جورایی سعی میکنن من رو از برخورد با اقایون دیگر منع کنن ، من مهندس هستم و بخاطر تحصیلم مجبور به معاشرت با قشر مذکر هستم. چون اکثر افراد این گونه رشته ها مرد هستند.

این مسئله که تمام دوستان و همکاران ایشون مراقب من هستن و منو نگاه میکنن منو اذیت میکنه و از طرفی حس میکنم منو دوست نداره چون اگه اینجوری بود حرفای من و برخوردامونو به همکاراش نمیگفت.

یکی میگفت وقتی به اقایون بی محلی میکنی اعتمادش بیشتر میشه؟ این حرف درسته؟ چرا واقعا ؟
پدر من به هیچ عنوان به هیچ عنوان در مورد ازدواجش با هیچ کدوم از همکاراش مشورت نکرده هیچ، حتی همکاراش اسم مادرمو نمیدونن.

این مسئله که منو به مردای جوون نشون داده و همه شون منو میشناسن و دنبال میکنن اذیتم کرده حس بدی دارم.

این مسئله عادیه؟

اگه ازدواجمون نشه دیگه من میتونم سرمو بلند کنم توی اون محیط ؟

کسی دیگه به من پیشنهاد میده؟

ارتباطمون خیلی خیلی خیلی رسمیه.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)