سلام . ممنون که هستین ...

من 19 سالمه و عقد کردم . یه خواهر 4 ساله دارم که خیلی روی من حساسه . اوایل عقدم وقتی می دیدید شوهرم کنارم نشسته بغض میکرد. با گذشت هشت ماه حساسیتش کمتر شده اما الان شوهرم روش حساس شده هر جا بخوایم بریم گریه می کنه منم ببرین و اینا شوهرمو عصبانی میکنه .

منم سعی کردم از وابستگی خواهرم کم کنم تا شوهرمم انقدر ناراحت نشه .اما خب هنوز هم این وابستگی هست من سال دیگه ازدواج می کنم اما خب با این وضع خواهرم مطمئنم خیلی اذیت میشه . چیکار کنم به نظرتون؟؟؟

نمیخوام جوری برخورد کنم با آبجیم که ناراحت بشه چون یدونه خواهرمه . و از طرفی دلم نمیخواد شوهرمو ناراحت ببینم .

خواهش میکنم راهنماییم کنین.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت رفتاری دختران (۱۱۰ مطلب مشابه)