سلام
پدر و مادرم حتما از هم طلاق میگیرن. من 22 ساله هستم و دانشجو. به امید خدا به زودی استخدام شرکت میشم. یه دختری رو دوس دارم و میخوام دو سال دیگه باهاش ازدواج کنم( دوست نیستیم فقط باهاش مطرح کردم و ایشون هم ابراز علاقه کرد) .

اما پدر مادرش خیلی سخت گیرن و حس میکنم چون فرزند طلاق هستم بهم نمیدن دخترشونو. خیلی افسرده و ناراحت شدم. میخواستم بدونم واقعا اینطوره؟

جامعه همچین دیدی به ما بچه های طلاق داره؟ من همیشه روی پای خودم بودم قدم کج بر نداشتم. میدونم چقد بده طلاق و سختی هاشو دیدم. واقعا من محکوم به اینم که تنها زندگی کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ازدواج فرزندان طلاق (۲۵ مطلب مشابه)