سلام
دختری هستم که از سنین دبیرستان چند تار موی من سفید شد دکتر هم رفتم آزمایش دادم و شکر خدا کم کاری تیروئید نداشتم الان که سال آخر دانشگاه هستم موهام بیشتر سفید شده واقعاً دنبال درمان و جلوگیری از سفیدی مو  هستم خواهشا هر کدوم از شما اطلاعاتی در مورد سوال های من دارین ممنون می شم جواب بدین .
اینکه درمان و جلوگیری از سفیدی مو از طریق طب سنتی چه جوریه ؟ کسی جواب گرفته؟
 تغییر برنامه غذایی تونسته به سلامت مو کمک کنه؟
اگر خودتون یا نزدیکاتون برای این موضوع به پزشک مراجعه کردین ، پزشک علت رو در چی ریشه یابی کرده ؟ و چه داروها و آزمایش هایی برای شما نوشته؟
در کل هر نکته ایی که در این باره می دونید ممنون میشم به اشتراک بگذارید

مرتبط:

از هفده هجده سالگی موهام شروع کردن به سفید شدن

آیا موی سفید ممکنه باعث بشه خواستگار پا پس بکشه؟

با پسری که بین موهاش موهای سفید وجود داره ازدواج می کنید؟

تجربیات شما در مورد رفع سفیدی ریش



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)