با سلام

من 23 ساله هستم 2 فروردین تاریخ آخرین پریودیم بود.

با همسرم در 27 فروردین رابطه کامل بدون جلوگیری داشتم . کاملا وارد واژن شده من بعد از 5 ساعت قرص اورژانسی 0/75 خوردم و قرص بعد را 13 ساعت بعد. با این منوال 14 روز از خوردن قرص گذشته ولی پریود نشدم. البته یه هفته ای هست کمر درد فوق العاده شدید دارم به خصوص در شب .

درد کمرم مثل اینه که مهره های کمرم میخواد کش بیاد اینقدی درد دارم که شب ها بیدار میشم.البته اینو هم بگم که من پریودی فوق العاده نا منطمی دارم و حتی سابقه کیست و اختلال هورمون هم داشتم که با دارو برطرف شد. و اما سوال آیا امکانش هست باردار باشم؟

اگر نه پس چرا پریود نمیشم؟ اخه از همه شنیدم اورژانسی خون میندازه پس چرا رو من اثر نکرده؟ آیا ازمایش بدم  یا باید هنوز صبر کنم ؟ اخه بعضی جاه ها نوشته بعد خوردن قرص 5 تا 10 روز باید پریود شی.

بعضی جاها 2 هفته و یه جا گفته شده 3 هفته آیا این یه هفته هم صبر کنم؟ این درد کمر امونمو بریده من تو پریودی کمر درد اینجوری نداشتم البته اینم بگم بعد از عروسیم مشکل کمر پیدا کرده بودم که دکتر گفته بود کمر خیلی خیلی ضعیفی داری و تو بارداری احتمال مشکل داری اگه اشتباه نکنم گفته بود نخاعت ضعیفه.

ممنون میشم هرچه سریع تر پاسخ بدید

سپاسگذارم


مرتبط با پیشگیری از بارداری:

خانم ها و آقایون از چه روش پیشگیری استفاده میکنین ؟

شما از چه روشی برای پیشگیری از بارداری استفاده می کنید ؟

دو سوال در مورد پیشگیری از بارداری و کاندوم

آموزش مصرف قرص ماروِلون ( دایسینل ) برای پیشگیری از بارداری

پیشگیری اورژانسی از حاملگی

پیشگیری از بارداری با آی یو دی ( IUD )

پیشگیری از بارداری با اسپرمیسید ( اسپرم کش )

پیشگیری از بارداری با دیافراگم

معرفی پنج وسیله برای پیشگیری از بارداری

پیشگیری از بارداری با آمپول های تزریقی

پیشگیری از بارداری با استفاده از ایمپلنت



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بارداری و زایمان (۱۱۳ مطلب مشابه) پیشگیری از بارداری (۱۸ مطلب مشابه)