سلام

من مشکل بزرگی دارم که جدیدا داره برام خطر افرین میشه. بارها ازخدا کمک خواستم که نجاتم بده از شر این افکار الوده.

بخدا قسم دست خودم نیست. من یه دختر بیست سالم. پشت کنکوریم. میخوام پزشکی قبول شم. دختر خیلی اروم و مهربونیم و همیشه با جون و دلم به همه محبت میکنم.

چهرم هم نسبتا خوبه. راستش بخدا اصلا از دوست پسر بازی خوشم نمیاد ولی کشش عجیبی به پسرا دارم.

من پسرا رو دوس دارم. همه پسرا رو دوس دارم. دوست پسر ندارم ولی پسرا رو دوست دارم. احساس میکنم واقعا به یه پسر نیاز دارم که بهش محبت کنم.

نوازشش کنم و باهاش حرف بزنم . دارم دیوونه میشم بخدا. هر جا پسرای مختلفو میبینم این افکار الوده میاد سراغم.

هر وقت با پیشنهادای دوستی پسرا مواجه میشم اصلا حتی جوابشونم نمیدم اهلش نیستم ولی واقعا نیاز دارم. بخدا خسته شدم.

صدای مردونه دیوونم میکنه. عاشق بودن در کنار یک پسرم. گر چه از خجالت میمیرم ولی واقعا یک پسر میخوام. شما یک راه حل بدید.

تو خیابون همه دخترا پسرا رو دست در دست هم میبینم دیوونه میشم. چون دیگه واقعا الوده این نگاهای هوسی شدم. شرایط ازدواجم به هیچ وجه ندارم چون خیلی کوچیکم هنوز .

با این میل و نیاز چه کنم؟ بخدا منظور بدی از طرح این سوال نداشتم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)