سلام

من دختری 21 ساله هستم که تا پارسال یک گوشی ساده داشتم و پارسال یک گوشی هوشمند گرفتم که اگه میدونستم قراره  این جوری بشه نمیگرفتم.

در واقع من دختری بودم که تا این سن هیچ گونه اطلاعاتی راجب روابط س ک س و همینطور آلت مردانه نداشتم اصلا ندیم بودم به عمرم آلت مردانه و حتی از اتفاقاتی که تو س ک س براشون میفته مثل نعوظ و منی اصلا خبر نداشتم .

من چون تو خونه برادرم نداشتم و همه خانم هستیم  هیچگاه از این اطلاعات خبر نداشتم و خیلیم کنجکاو نشدم من حتی اطلاعات خیلی زیادیم در مورد آلت خانم هام نداشتم با اینکه خودم خانم بودم میشه گفت تقریبا صفر کیلومتر بودم.

ولی امان از دست شیطان ، من  از چندین کانال تلگرام به یک سری کانال های مبتذل که همش تبلیغ میکردن رسیدم یعنی همش شیطون پشت گوشم میخوند بزن روش وارد شو ببینم چی توش هست منم انسان نادان و جاهل برای کنجکاوی زدم روش که ای کاش دستم میشکست و رو اون صفحه کلیک نمیکردم.

من تو اون کانال ها انواع مدل س ک س دیدم  از همه مدل اصلا چیزایی دیدم که ای کاش کور میبودم و نمیدیم خدا منو ببخشه من کمکم عادت کردم بدیدن اینجور فیلما چون تا به حال ندیده بودم همش میرفتم سراغشون و میگفتم ببینم الان چی گذاشته .

من از اون وقت اطلاعاتم در مورد س ک س و آلت مردان زیاد شد  یعنی از اون به بعد بود رفتم سراغ این اطلاعات  اینکه آلت مردان چطوره روبط زناشویی چطوره و طی همین جستجوها بود که به وبلاگ شما رسیدم .

من مسئله اینه که از خودم بدم میاد با اینکه توبه کردم و دیگه سراغ این جور فیلما نمیرم ولی هر آنچه که بود و دیدم و الان مدام میان جلو چشممم و ذهنم درگیر کرده حس میکنم چشمام ناپاکن . منی که تا الان حتی با نامحرم هم صحبت نشدم الان حس میکنم خیلی کثیفم و چشم ناپاک  .

من اون دختر صفر کیلومتر و میخوام که حتی نمیدونست اندام مردان هم موهای شرمگاهی دارن نه الانی که طی این یک سال با زیر و بم روابط س ک س رو در آورم و همشو یاد گرفتم و چشمم ناپاک شد به دبدن این صحنه ها .

من دوست داشتم اولین تجربه ها رو با دیدن همسرم تجربه کنم نه الان که همه چیزو میدونم من دوست داشتم وقتی اولین بار نعوظ همسرمم رو میدیدم از تعجب شاخ دارم نه الان که همه چیز و فهمیدم .

واقعا حس میکنم گناهکار ترین فردم  . خدایا شرمنده تم منو ببخش  امیدوارم کسایی که اینجور کانال هایی رو میسازن و فساد و ترویج میکنن و ما رو به چنین دامی میندازن یه روز خوش نبینن اینم تجربه من به کسایی که مثل من زمانی پاک بودن.

تو رو خدا خودتونو تو چنین دامی نندازید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)