سلام دوستان وقت به خیر
کسی هست که خودش یا اطرافیانش اکستنشن ابرو انجام داده باشن ، چه طوری شدن؟ راضی هستن؟ چه قدر دوام داره ؟
راستش من ابروهای خیلی کمی دارم و مشکلم اینه که چون مجردم زشته برم هاشور یا تاتو انجام بدم از طرفی مداد کشیدن هر روز هم برام سخته و بیشتر ابروهام رو ضعیف میکنه .
یکی از اشنایان گفته برم پیشش برای اکستنشن ابرو ( موهای مصنوعی رو با چسب مخصوص به جای ابرو میچسبونن ) حالا چند تا مشکل دارم .
شاید باورتون نشه ولی تا الان به 5 مرجع زنگ زدم و هر کدوم یه چیز میگن یکی میگه نماز نداره غسل داره یکی برعکس یکی میگه اشکال نداره یکی میگه حرامه و ...
این مشکل اول که نمیدونم حکمش چیه ؟
مشکل دیگه هم اینکه نمیدونم این اکستنشن چه قدر دووم داره ... از آرایشگر که میپرسی میگه یک ماهه هست ولی بعضیا میگن یه هفته ای میریزه!!! آدم واقعا میمونه به حرف کی اعتماد کنه ؟
دوستان خواهشا اگر اطلاعاتی دارید به من بدید
خدا خیرتون بده

پیشنهاد :

مشکل ریزش ابرو همراه با شوره ابرو و پوسته پوسته شدن ابرو دارم

تجربیات شما در مورد پر شدن موهای ابرو

تجربیات شما در مورد کاشت ابرو

در مورد کاشت ابرو چه اطلاعات یا تجربیاتی دارید ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)