سلام خسته نباشید.

بنده بشدت به یک مشاور مذهبی احتیاج دارم و ۲۱ ساله هستم ، تا الان فقط تونستم با مشاور یا روانشناس ارتباط برقرار کنم که پیشنهاد های بدی  واسه درمانم دادند  مثل ایجاد رابطه با پسرها و حتی وارد رابطه شدن با اون ها برای از بین رفتن تنفرم از پسر ها و کلا جنس مخالف .

من دیگه از بابامم بدم میاد اتفاقا اول از بابام بیزار شدم و بعد از پسرای دیگه بخاطر رفتارای مزخرفشون که واسه جلب توجه ، حاضرا هر کاری کنن بخصوص مذهبیاش ..البته همه اینجوری نیستن می دونم!

اما من نه که بگم خیلی مذهبی هستم نه ولی کلا حوصله ی خودم رو ندارم چه برسه یکی دیگه... تنهایی رو بیشتر دوست دارم ...

حالا لطفا اگه کسی تو تهران بخصوص سمت پونک یا نیایش و بالاتر و یا نزدیک به صادقیه... مشاور مذهبی میشناسه معرفی کنه ممنونم.

مرتبط با حس تنفر از مردان:

چطوری دیدگاه بدم که ریشه در گذشته داره رو نسبت به مردان اصلاح کنم؟

بد بینی و ترسم از جنس مذکر بیشتر از قبل شده

چرا یک عده از دختران نسبت به مردان این قدر بد بین شدند؟

چطور نفرتم رو از جنس مرد از بین ببرم ؟

چکار کنم نسبت به مردها تنفر نداشته باشم ؟


مرتبط با معرفی مشاور و روانشناس در تهران:

از کدوم روانشناس در تهران شخصا نتیجه مثبت گرفتید؟

معرفی روانشناس در تهران که هزینه ی بالایی نگیره

معرفی روانشناس خوب در تهران

معرفی مشاور برای مشاوره عاطفی و بحث ازدواج در تهران

معرفی مرکز مشاوره قبل از ازدواج در غرب یا شمال غرب تهران

معرفی مشاور برای مشاوره پیش از ازدواج در تهران



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) معرفی مراکز مشاوره (۱۴ مطلب مشابه)