با سلام

من یه دختر 25 ساله دانشجوی ترم آخر ارشد هستم. مشکلی که در حال حاضر دارم این هست که از نظر اقتصادی وضع مطلوبی برای ازدواج نداریم. مثلا ما نمیتونیم برای داماد حلقه طلا یا پلاتین بخریم و توانمون در حد حلقه نقره هست.

یا توان برپایی عقد مفصل رو نداریم و در مورد جهیزیه هم در حد 20-25 میلیون میتونیم جور کنیم اونم با زحمت. از طرفی خواستگاری دارم که تقریبا مرفه هستند و این مشکلات اصلا از دید آنها مشکل نیست.

ولی میدانم که آدمهای چشم و دل سیری هستند. ولی من نمیدونم چطوری به انها اعلام کنم که بهشون برنخوره. چطوری وقتی به خرید میرویم بگویم انگشتر 200-300 تومنی بردار یا خلاصه چطوری بگم برای کل مراسم عقد و خریدهای دروه عقد 5 میلیون بیشتر نداریم.
از طرفی واقعا باهاشون رودربایستی داریم و میترسم اگه در جلسات خواستگاری عنوان کنم ناراحت بشود .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مراسم عقد و عروسی (۱۰۷ مطلب مشابه)