سلام

من یه دختر 20 ساله هستم که تو یه خونواده تقریبا مذهبی بزرگ شدم ... پدرم از هر لحاظ آزادم گذاشته ....نوع پوششم....انتخاب دین .... انتخاب مسیر زندگی...

اما مادرم به شدت سنتی هستن ... و من با وجود آزاد بودنم بیشتر اخلاقام رو از مادرم الگو گرفتم و بسیار نسبت به جنس مخالفم بی اعتماد و ترسو هستم!

زمانی که دبیرستان بودم یه پسر مدام مزاحمم میشد منم فوق العاده آدم عاطفی هستم... وقتی ازش میخواستم بهم زنگ نزنه تهدید به خودکشی میکرد و منم دلم میسوخت!

زمان کنکور حدودا یک سال گوشی رو به کل خاموش کردم و هیچ اطلاعی ازش نداشتم ... بعد کنکور دوباره اومد سراغم ( خونوادمو میشناسه ....محل زندگیمو میدونه )

من نخواستمش دوباره التماس و زاری رو شروع کرد و پیام داد... من از اونجایی که خیلی شیوه تربیتم سنتیه اصلا از بودن این آقا راضی نیستم و مدام آبروم رو در خطر میبینم... این اواخر پیشنهاداتی داده که من بیشتر ازش میترسم و دوری میکنم ... ازم میخواد که به نیازاش پاسخ بدم ....

هیچ جوری از زندگیم نمیره بیرون! دو سال از من بزرگ تر هستن ... من خیلی تنهام ....خیلی میترسم .... با اینکه هیچ چیزی دست این پسر ندارم که بخواد آبروریزی کنه ولی بازم ازش میترسم.... وقتی بعد یه مدت پیام میده قلبم به شدت میزنه....

از پدرم نمیتونم کمک بگیرم میترسم یه بلایی سر پسر بیاره.... نکه دلم برا پسر بسوزه ها ...نه فقط میترسم برای پدرم دردسر بشه...

ما خیلی خونواده با آبرویی هستیم من خیلی میترسم که به خاطر این آقا باعث بی آبرویی خونوادم بشم....

خواهش میکنم کمکم کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)