سلام

شاید سوال من تکرار مکررات باشد و لذا پیشاپیش از سعه صدر شما تشکر می نمایم.

به لطف خداوند تا چند روز آینده بر سر سفره عقد خواهم بود. امیدوارم همه عزیزان مجرد وبلاگ، همسری شایسته برای زندگی یابند و عزیزان متاهل، محبت شان به یکدیگر تداومی عاشقانه داشته باشد.

در این چند جلسه ای که صحبت کردیم هیچ گفتگویی در خصوص روابط زناشویی صورت نگرفت. ترجیح دادم در دوران عقد به این حیطه وارد گردم. تقاضا دارم تا بنده را راهنمایی نمایید که در دوران عقد، برای وارد شدن به حیطه روابط زناشویی چگونه باید آغازگر گفتگو باشم؟

من به باکره بودن عروس اطمینان دارم و درخواست گواهی نمی نمایم اما در خصوص شکل پرده بکارت از ایشان می خواهم تقاضای رفتن به پزشک زنان نمایم تا برای شب زفاف نگرانی و تشویشات روحی در من و بخصوص ایشان نباشد.

خواهشمندم در این دو مورد و همچنین آموزش روابط زناشویی در دوران عقد، برادر کوچکتان را رهنما باشید. در ضمن من و ایشان هر دو همسن ( 25 سال ) هستیم، ایشان یک ماه از من کوچکتر هستند.

متشکرم