سلام. من چند روز پیش اتفاقی حرفای یه آقایی رو که داشت تو خیابون جلوی من راه میرفت و بلند بلند با گوشیش صحبت میکرد شنیدم( بخدا اتفاقی شنیدم عمدی در کار نبود)

نمیدونم این آقا داشت با کی صحبت میکرد ولی میگفت من 7 میلیون بدم برای عمل اون زن ... خوب میرم زن صیغه ای میگیرم... گور باباش....

تو اون لحظه خیلی ناراحت شدم. بغض گلومو گرفت. یعنی واقعا وقتی یه زن مریض میشه یا خدای ناکرده فوت میکنه چرا آقایون نمیتونن تحمل کنن ولی خانوما باید تحمل کنن.

چرا مادر من با 2 تا بچه 8 ساله عاشقانه زندگیشو بدون همسرش ادامه میده و تا اسم شوهرش میاد اشک توی چشماش حلقه میزنه ولی اگه یک مرد همسرش مریض بشه سریع به فکر زن صیغه ای میافته؟

میخوام نظر آقایون رو بشنوم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)