سلام
خیلی با خودم کلنجار رفتم تا این حرفا رو بزنم واقعا شرم دارم از بیان  این مسائل . شاید مث خیلی از نظرات براتون تکراری باشه اما پاسخش برا من خیلی مهمه .
من دو ساله که گرفتار خودارضایی شدم نه تنها خودارضایی بلکه الان به فیلمای مستهجنم اعتیاد پیدا کردم. بارها توبه اما دوباره شروع کردم اما دیگه واقعا خسته شدم میخوام بازم توبه کنم هر جوری شده کنارشون بذارم هم خودارضایی هم اون فیلما. اما سه تا مسئله خیلی نگرانم کرده :
اول از همه از خدا خیلی شرم دارم دیگه روی توبه رو ندارم حتی با اینکه الان پاکم خجالت میکشم نماز بخونم دو سال ماهی چندبار یه گناه کبیره رو با اینکه میدونستم اینکار گناهه انجام دادم میدونم خدا خیلی از دستم عصبانیه آخه چه جوری بنده ی به این کثیفیو ببخشه ؟

مطلب مرتبط :
راهکارهایی برای پایداری در توبه

چه جوری میتونم در نماز تداوم داشته باشم؟

یه جوری قانعم کنید که نماز بخونم

می خوام دختری نماز خون بشم

میترسم نماز بخونم توقعم از خدا بالا بره

یه راهکار و یا یه انگیزه قوی میخوام که بتونم نمازخوان بشم

نماز خوندن واقعا برای من سخته

فلسفه نماز از زبان استاد رائفی پور

چرا نمی تونم نماز بخونم؟

نماز خوندن چه فوایدی داره ؟

چطور نفرتم رو از نماز نابود کنم ؟

چرا نماز و روزه روی من تاثیر نداره ؟

چرا و چه جوری نماز بخونم ؟

دلم میخواد نماز خون بشم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) نماز خواندن (۷۷ مطلب مشابه)