سلام

اینو مینویسم که اگه اهل دل شکستنید نکنید این کارو . اگه اهل تهمت زدنین بدونید که بدجور درد داره .

دختری هستم زیر سی سال نمیگم مذهبیم چون خیلی راه دارم تا مذهبی شدن اما مقیدم به آداب اسلامی و یه خط قرمزایی تو زندگیم دارم که رعایت اونا برام اولویت و مهمه .

چند وقت قبل یه خواستگار به ظاهر آقا ، تحصیلکرده و با اخلاق و با شخصیت داشتم که با همه کمبودهای مالی و وضعیت و شرایط زندگی دشوارش حاضر شدم جواب مثبت و بهش بدم .

اما متوجه شدم که اهل دوستی با دختراس و هیچ کسی باورش نمیشه که این کاره باشه قصیه رو پیش خودم نگه داشتم و به کسی چیزی نگفتم و ازدواج کنسل شد و به عقد نرسید و اون هم درکمال ناباوری منو به داشتن دوست پسر متهم کرد .

و پیش خانواده خودش منو بد نام کرده بود البته اونا با من سر سنگین شدن و من از طریق کسی که بهشون نزدیک بود ماجرا رو فهمیدم و به خانواده در موردش چیزی نگفتم چون از درد سرای بعدش میترسیدم و اون در اوج نامردی آبروی منو برد و من باید سکوت کنم و خدا رو حاکم بین خودم و خودش قرار دادم که تلافی کارشو بکنه .

دلم بد جور شکست بد جور . چرا تو جامعه ما یه دختر حتی اگه مقصر نباشه به سادگی مورد جفا قرار میگیره ؟ چرا خدا سکوت کرده و اون داره راست راست راه میره و به عشق و حالش میرسه . دارم اعتقادمو به خدا از دست میدم . داغون شدم . کار این آقا شبیه اسید پاشیدنه اونم به روح و روان یه دختر . نمیدونم چطور خودم و آروم کنم ؟
لطفا منو راهنمایی کنید


مرتبط:

همسایه مون به زن پاکدامنم تهمت ناموسی زده

نظرتون در مورد زنی که به یه مرد تهمت می زنه

بهم تهمت زدن که دختر خوب و سر به زیری نیستم

بعد از قطع رابطه با یه پسر، برام پاپوشی درست کرد که آبروم رفت



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)