سلام خواهشا کمکم کنید من پسری 20 ساله هستم تا  حالا دوست دختر نداشتم و حتی توی موقیعت سکس هم قرار گرفتم ولی اینکار رو نکردم ولی اتفاتی افتاد که دیدم رو نسبت به اینکار عوض کرد نمیدونم چیکار کنم.


من 1 سالی میشه با دوستام توی یه شهر خونه اجاره کردیم برای مدتی که خوابگاه رو درست میکنن  رفتم پیششون اونها  هر 5 شنبه و جمعه دختر میارن و باهشون سکس انجام میدن  ولی من میرم پارک تا کارشون تموم شه ولی مدتی پیش به دختر همسایمون علاقه پیدا کردم و وقتی دیدم دوس پسرش پیادش کرد خلیی ناراحت شدم و وقتی مطالب این این وب رو خوندم  که حتی دختر 15ساله همه دوست پسر دارن و خیلی های دیگه هم همینطوری هستند چطور امید داشته باشم یه دختر پاک واسه زندگیم پیدا کنم چرا پاک بمونم. تو رو خدا کمک کن  وقتی اسم دوستی با جنس مخالف میاد میرزم بهم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه)