سلام

من 17 سالمه ، مشکل من اینه که نمیدونم در مقابل دیگران باید چه رفتاری باید داشته باشم؟ اخلاق من یه جوریه که در مقابل کادوی دیگرانم بلد نیستم ذوق کنم و انقدر مصنوعی تشکر میکنم که طرف پشیمون میشه:|

یا اینکه اصلا برای تولد دیگران (دوستام .خانواده...) ذوق نمیکنم:| که اخ جون تولده و برامم مهم نیس !! یا اینکه دوستم وقتی یه چی تعریف میکنه من نمیدونم چی بگم لبخند فوق العاده مصنوعی میزنم . احساس میکنم احساساتم داره از بین میره ، ایا بخاطر کمبوده محبته؟؟؟

اصلا علاقمو به دیگران از دست دادم امروز تشیع جنازه زندایم بود اشکم در نمیومد فقط دو قطره اصلا امروز حالم از خودمو رفتارام بهم خورد قبلنا زیاد گریه میکردم ولی الان یه هفتس خیلی کم گریم میگیره ، در زندگیمم هیچ پسری نبوده!!

کسی میدونه چرا رفتارام انقدر خشکه رفتارام یه جوریه که بعضی ها فکر میکنن من جنس پسر متنفرم ولی واقععا اینجور نیس ... دختر مذهبی هم نیستم فقط نمیدونم چرا انقدر بی محبت شدم؟؟؟؟

حتی با چند تا از دوستام قطع ارتباط کردم ...دوس ندارم اینجوری باشم چجوری دوباره به دیگران علاقه مند شم همراه با نیش و کنایشون ( شاید بعضی ها بگن به حرفاشون توجه  نکن ولی شاید همین حرفا و نگاها منو اینجوری کرده) . اینم بگم اهل ازار و اذیتم هم نیستم خیلی ارومم... لطفا هر کی این پستو میخونه نظرشو بگه من فقط اینجا میتونم درد و دلامو بگم:(

با تشکر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)