سلام به همه ی دوستان

من دختری 18 ساله هستم که حدود دو سال چادر سر میکنم . اما در همین دو سال با وجود علاقه ی قلبیم در بسیاری از جاها چادر سرم نمیکنم .
چون من تنها دختر فامیل هستم که چادری هستم و بخاطر همین بسیاری از آشنایان هنوز این موضوع و نمیدونن و روم نمیشه که اینگونه ظاهر شوم ولی بالاخره جرات کردم و در فضای مجازی عکس با چادر گذاشتم و اولین واکنش احساس انزجار یکی از دوستان به چادر و چادریان بود .
حالا من علاوه بر نگرانی برای شیوه ی زندگی ام در حال حاضر نگران آینده نیز هستم که به مراتب این مهجور ماندن چادر در جامعه بیشتر می شود . من از این میترسم که حتی اگر خودمم به یک باور اصیل و پایدار رسیده باشم ، اما نتونم این باورو به فرزندم انتقال بدهم و فرزندم از چادری بودن من ناراضی باشد .
میترسم از اینکه به جای ایجاد علاقه ی او به اسلام باعث ناخوششایندی او نسبت به دینمون بشم . من خیلی وقت است که از الان نگران تربیت فرزندم هستم چون در چند سال اینده اگر با همین روند پیش برود بیشتر مردم اطرافمان به مردمانی غرب زده تبدیل شده که پایبندی به عقاید را امل بودن می انگارند و زندگی کردن در میانشان یا همرنگ شدن با آن ها را می طلبد یا محکم ایستادن بر سر عقاید را ، من از همرنگ شدن فرزندم یا اصلا خودم میترسم
لطفا مرا کمک کنید تا شاید کمی از این نگرانی هایم کم شود



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)