سلام
راستش چند وقتی هست که در خانواده ما مطرح شده که دیگر وقتش شده که زندگی مستقل تشکیل بدهم البته من هم بدم نمی اید منتها مشکلی دارم اونم اینکه من کار ازاد دارم . و البته درآمدم هم خوب است کارم مطابق با رشته تحصیلی ام هست و شغل خوبی است .

اصلا برایتان میگویم که واضح تر باشد من در کار سیستم های امنیتی حفاظتی هستم ولی میشنوم همه جا میگویند باید شغل دولتی داشته باشی و خلاصه شغل ازاد را شغل نمیدانند.

حالا من با این موضوع مانده ام اگر بروم خواستگاری بگویم شغلم آزاد هست نکند قبول نکنن یا بهم حرف بزنن و خلاصه هر چیزی بگن که اعصاب ادم بهم بریزد بدتر از اینکه فرد خاصی نه مد نظر من هست نه خانواده ام و اینکه خب هیچ نمیدانم خانواده کسی که به خواستگاری میرویم چطور هستند و چه طرز فکر دارند!!!!!

جای گفتن ندارد ولی خدا رو شکر از همه نظر ایده آل هستم و فکر نمیکنم هیچ ایرادی بتوانند بگیرند .  ولی فقط همین یک مورد هست .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)