سلام

خانمی *2 ساله هستم 6 ماهه ازدواج کردم ( عروسی کردم ) متاسفانه مشکلی که دارم اینکه شوهرم هر جا میره گوشیشو با خودش میبره ! دستشویی میره گوشیشو میبره ، حمام میره گوشیشو میبره .

ازش میپرسم چرا این کارو میکنی ؟میگه تو گوشیم یه چیزایی دارم که نمیخوام تو ببینی! جالبه نمیذاره خود منم گوشی بخرم منظورم گوشی هوشمنده. گوشی من معمولیه ازون ساده هاست! ولی گوشی شوهرم 3 ملیونیه !!!

بهش گفتم برای منم گوشی هوشمند بگیر میگه نه ! لازم نکرده ! در حالی که خودش ...
از این ناراحت میشم که دستشویی میره گوشیشو با خودش میبره اجازه ندارم دست بزنم ! کدشم نمیدونم !
چیکار کنم این رفتارشو عوض کنه ! داره رو اعصابم رژه میره !؟
ممنون

مرتبط:

شوهرم همه ش سرش تو گوشیه

اعتیادی به نام گوشی های هوشمند و گروه های اجتماعی

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

دو سال هست که به چت اعتیاد دارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)