سلام

من پسرم 19 سالمه اگه خدا قسمت کنه و امسال به حج تمتع ببرن قراره بریم. خانوادگی قراره بریم خانه خدا.

خیلی وقت پیش در واقع سال ها پیش اسم نوشه بودیم اسممون در اومده نوبتمون رسیده ( اون جور که پدرم از سازمان حج و زیارت پرسیده ) اگه امسال رابطمون با عربستان خوب باشه میخوایم بریم.

من دوست ندارم برم نمیدونم چطور به پدر مادرم بگم من نمیام . الان تو اوج جونی برم مکه حاجی شم که چه بشه ؟

میخوام بندازم عقب حداقل زمانی که 30 سال به بالا شدم برم . اخه من کجا زیارت خانه خدا کجا ؟ تو این سن ؟

لطفا راهنماییم کنید ببینم باید چیکار کنم !

با تشکر از همه خانواده برتریا!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)