سلام

بنده یک جلسه اشنایی منزل یه دختر خانومی رفتم که کسی به ما معرفی کرده بود . نه من ایشون رو دیده بودم نه ایشون بنده رو.

طبق صحبت های که کردیم حس کردم خانومه خیلی خوبیه. یعنی به لحاظ اخلاق و رفتار اون چیزی بود که من می خواستم.

البته نمی شه تو یک یا حتی 10 جلسه دقیقا فهمید ولی چیزی که تو برداشت اول داشتم اینطوری بود . بگذریم ...

همه چیز این خانوم خوب بود الا قیافش. یعنی قیافش هم بد نبودا ولی به دل بنده ننشست
حالا می خوام بدونم من چی بگم و چطوری باید به خانواده این دختر بفهمونم که خوشم نیومد. جوری که دختر خانوم و خانوادشون ناراحت نشند.

راستش می خوام به مادرم بگم که زنگ بزنه و بگه که دختر خانوم شما خیلی خوبه و هیچ مشکلی نداره اما پسرم بنا به دلایلی راضی نیست.

دوستان راهنمایی کنید که من چی بگم که خدای ناکرده خانواده و بخصوص دختر ناراحت نشند. چون می دونم که اگر بگم خوشم نیومد، دختر خانوم شاید پیش خودش فکر کنه که من حتما یه ایرادی داشتم که پسند نشدم .

البته ما قبل از اینکه بریم برای جلسه اشنایی، مادرم چندین بار بهشون گفته بود که اولا به کسی نگند و اینکه شاید پسر یا دختر از قیافه هم خوششون نیاد .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)