سلام

نمیدونم پستم چرا زیاد شد ولی بخونیدش چون تک تک نوشته هام توش سواله  .. 

یک خانوم هستم سنم ما بیست به بالا هستش   ، نیاز شدید جنسی و بیشتر از اون عاطفی دارم منظور من دوست پسر نیس کلی میگم ولی مشکلم از این جا شروع میشه من از هر پسری خوشم بیاد طرف یا زن داره یا نامزد داره یا اینکه به محض اینکه من میینش دو روز بعد بختش با یکی دیگه باز میشه .

یعنی بحث یکی دو روز نیس همیشه و تا یادم میاد همینطوری بوده ... هر پسری هم که از من خوشش میاد من حتی یک سرسوزن هم بهش علاقه پیدا نمیکنم ..اخه با پسری تشکیل خانواده بدم که علاقه ای بهش نداشته باشم یا اخرش طلاق میشه یا چون دوستش ندارم ممکنه عاشق یکی دیگه بشم و با فکر یکی دیگه زندگی کنم ...

از طرفی اطراف من چه دوست چه آشنا حتی " یک مجرد " هم وجود ندارد چه بسا که بچه هم دارن و من این وسط نیاز هم خودم که بهم فشار میارن به کنار اینا رو هم که میبینم زجر میکشم ...

من مشکلی هم ندارم هم قیافه زیبایی دارم هم خانواده خوبی دارم هم تحصیلات خوب هم اخلاق خوب ، باور کنید نیمخوام بد کسی بگم اما میبینم دوستان یا کسایی که با 5 کیلو آرایش و صد تا عمل جراحی و وضع زننده میان بیرون اینا ازدواج کردن و من نه حتی خیانت هم میکنن اما دارن زندگیشونو میکنن .. چادری نیستم اما سر سنگین میام بیرون نمازمم میخونم اما همه منو امل خطاب میکنن

دیگه واقعا خسته شدم از تنهایی من فقط یه خواهر دارم اونم ازدواج کرده و یه شهرستان دور هستش البته اون خیلی از من بزرگتره و خودم تنها با پدر و مادرم که اونا هم پیرن .

اصلا نمیتونم باهاشون حرف بزنم چه برسه درد دل ، دیگه همه دوستام رو ترک کردم چون واقعا اذیت میشدم فقط با دو تاشون هستم که زیاد نمیبینشون . فقط تو نت میچتیم که اصلا در مورد حال من چیزی نمیدونم بهشون بگم مسخرم میکنن

خودم تک و تنها دارم زندگی میکنم  واقعا دارم دق میکنم  همین چند ساعت پیش هم داشتم زار زار گریه میکردم ... واقعا تو دلم موند از یکی خوشم بیاد و مجرد باشه یا یکی از من خوشش بیاد و من هم از اون ... بخدا خیلی هم دعا میکنم ...

مثلا الان از یک پسری که دوست نامزد دوستم هستش خوشم اومده اینا منو انداختن توی یه گروهی.  اون پسره هم تو اون گروه هستش منو اون آقا رو بارها از نزدیک دیدم چون با دوستم رفت و امد زیاد دارن و این هم دوست صمیمی نامزدش هست پسر ایده ال من هستش و من ازش خوشم اومده از نظر اخلاقی هم خوبه

مجرده اما اصلا توجه ای به من نداره والا قیافه ام هم مشکلی نداره اینم خودم نمیگم بقیه گفتن خودم هم میفهمم دیگ ..  فکر کنم اینم از یکی دیگه خوشش میاد واس همین .. خیلی دوست دارم باهاش بحرفم توی فضای مجازی اما نمیدونم چطوری وفکرنکنم بتونم و شاید هم اشتباه کنم از یکی خوشش میاد ...

خلاصه نمیفهمم چیکار کنم دیگه الان هم بغض گلومو گرفت بیشتر از این زجر میکشم که همه دوروری هام متاهل اند اگه اونا هم مجرد بودن من اروم تر بودم


بیشتر بخوانید ...

چطوری دل یه دختر مغرور، محجبه و دست نیافتنی رو به دست بیارم ؟

پسران از دختران مغرور خوش شون میاد ؟

می خواستم به دختری ابراز علاقم کنم که مغرورانه و قلدرانه جوابم رو داد

یه دختر خیلی مغرور رو چه جوری میشه جذب کرد؟

نظر پسرها در مورد دخترایی که راحت وارد ارتباط میشن چیه ؟

میگن خانم ها از پسرای مغرور خوششون میاد، راسته ؟

تا الان هیچ پسری ازم خوشش نیومده، این غیر عادی نیست ؟

دختر به نسبت خوبی هستم که از یک پسر بد خوشم اومده

چیکار کنیم توهم نزنیم که پسری ازمون خوشش میاد؟

چقدر احتمال داره یه پسر سنگین از یه دختر غیرسنگین خوشش بیاد؟

مامانم فکر میکنه پسرا از دخترای ساده تر خوششون میاد

اگه پسری از دختری خوشش بیاد که ازش سرتره ، چکار می کنه ؟

تا الان هیچ پسری از من خوشش نیومده

یه پسر 30 ساله ام، چرا از هیچ دختری برای ازدواج خوشم نمیاد ؟

نمیتونم به پسرا رو بدم حتی به کسی که ازش خوشم میاد

وقتی از یه پسر خوشم میاد باید چی کار کنم؟

اگه یه پسری بهم شماره داد، چه واکنشی نشون بدم؟

بدون واسطه ، چطور به یه پسر بگم که دوسش دارم ؟

چه طوری از پسرا بدم بیاد؟!

چطور بدون این که وارد روابط دوستی بشم پسر مورد علاقم رو از دست ندم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)