سلام خوبین ؟

میرم سر اصل مطلب

من تهران زندگی میکنم خانواده هامون ... و ... ، قرار بود عید یک هفته خانواده من بیان یک هفته خانواده همسرم ولی اونا بدون نظر خواهی از من بلیط تهیه کردن و بعد تصمیمشون  بهم گفتن با هماهنگی همسرم البته.

  از 10 روز قبل عید خانواده شوهرم اومدن تا آخر تعطیلات مادر شوهرم هم یه زن خودخواه و بی رو در واسی هست که هر چی دوست داره نثارت میکنه شبا رو تخت من میخوابید .

خانه ما یک اتاق خواب داره و هروز تو خونه راه میرفت و تیکه می انداخت که وای من به خونه های کوچک عادت ندارم و از این چرت و پرت ها خیلی بی ادبه و بی درک ازش متنفرم که واسه من تصمیم میگیره و برنامه ریزی میکنه .

دوست دارم خودم واسه زندگیم تصمیم بگیرم از شوهرم هم خیلی ناراحنم بعضی وقتا ازش متنفر میشم که اینقدر بی انصاف هست مدیریت زندگیمو چه جوری به دست بگیرم کمکم کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)