سلام

سال هاست که هر وقت الله اکبر نماز رو میگم فکرم به سراغ تخیلات و حل مسائل زندگیم میره ، وقتی سلام نماز رو میگم تازه متوجه میشم که سر نماز بودم.

حتی وسط نماز بعضی وقت ها یادم میاد و سعی میکنم تمرکز کنم ولی بعد از دو سه جمله دوباره فکرم مشغول میشه و اصلاْ یادم میره سر نماز هستم.

سعی کردم نمازمو به جماعت و اول وقت بخونم. سعی کردم به ترجمه کلماتش دقت کنم. با خودم میگم این آخرین نمازی هست که دارم قبل از مردنم میخونم ولی باز هم حواس پرتی و فراموشی میگیرم و فکرم توی موضوعات روزمره میره.

اصلاْ نمیدونم چند رکعت خوندم ؟ کسی تا حالا مشکل منو داشته؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) نماز خواندن (۷۷ مطلب مشابه)