سلام

من دختری 25 ساله هستم ، من چند سال پیش نماز میخوندم ولی کم کم اعتقادمو به همه چی از دست دادم ، البته حجابمو دارم ولی بعضی وقتها شدیدا ازش متنفرم میشم ، من هیچوقت تو زندگیم یاد خدا نیستم ، همش هروقت به بدبختی میخورم ، میفتم دنبال خدا ولی نه تنها بدبختیام برطرف نمیشن ، روز به روز اضافه هم میشن.

من دوس دارم با خدا رفیق باشم ، تو زندگیم به موفقیت برسم ، نه موفقیت های آنچنانی ، یه جوری که فقط سرم بالا باشه و خانوادم بفهمن که منم میتونم ، متاسفانه اونا فکر میکنن من یه آدم بی عرضه هستم ، این در حالی هست که هزاران بار برعکسشو ثابت کردم.

چی کار کنم دوباره نماز بخونم ،4- 5 ساله که تصمیم دارم بخونم ، راستش به نماز هم اعتقادی ندارم، از اول همیشه به زور و اخم خانواده میخوندم ، الان هم بیشتر از رولجبازی نمیخونم چون نمیخوام بفهمن و خوشحال بشن ولی احساس میکنم حل کننده مشکلاتم نماز هست ، خیلی خسته و مستاصل هستم ، دست رو هرچی میزارم سنگ میشه ، خواهشا باهام فلسفی حرف نزنین ، خیلی عادی بگین چرا و چه جوری نماز بخونم.


مرتبط :

یه جوری قانعم کنید باید نماز بخونم

یه راهکار و یا یه انگیزه قوی میخوام که بتونم نمازخوان بشم

نماز خوندن واقعا برای من سخته

فلسفه نماز از زبان استاد رائفی پور

چرا نمی تونم نماز بخونم؟

نماز خوندن چه فوایدی داره ؟

چطور نفرتم رو از نماز نابود کنم ؟

چرا نماز و روزه روی من تاثیر نداره ؟

دلم میخواد نماز خون بشم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) نماز خواندن (۷۷ مطلب مشابه)