سلام

بعضی از خانم ها که نوع خلقت مردها رو نمی شناسند نادانسته انتقادهای نادرستی نسبت به اون ها دارن که منشاء اختلافات و سوءتفاهم هاست .

بعضی از خانم ها میگن ، چرا شوهرم بهم نمیگه دوست دارم ؟ چرا قربون صدقه ام نمیره ؟ چرا نسبت به من مهر و محبت نداره ؟‌

در جواب چنین خانم هایی باید بگیم که چون شما بلد نیستی قلب عاطفی اون رو تسخیر کنی !!! اشتباه نکن ، قلب عاطفی مرد اونی نیست که تاپ تاپ می زنه

اگه شوهرت بهت ابراز عشق نمی کنه ، به خاطر اینه که به هر دلیلی رابطه مطلوبی با اون نداری ! بهش برس ببین میگه دوست دارم یا نه ؟! قربون صدقه ات میره یا نه ؟! براش عزیز میشی یا نه ؟!

طبیعتا وقتی کسی یه نیاز مبرم شما رو برطرف میکنه برای شما عزیز میشه ، حالا اون نیاز می تونه پول یا هر چیز دیگه ای باشه . فرض کنید شما نیاز شدید به پول دارید . یکی میاد اون پول رو به شما قرض میده ، آیا اون فرد محبوب شما نمیشه که در اوج نیاز به داد شما رسیده ؟!

مرد هم نیاز شدیدی داره ، مخصوصا توی این دوره زمونه که عوامل تحریک کننده محاصره ش کردن . نگو مردان چه موجودات پستی هستند . ما رو فقط به خاطر اون ماجرا می خوان . به نوع خلقت خدا اعتراض داری ؟! یعنی شما میگی مرد باید بر خلاف اون چیزی که خدا اونو آفریده رفتار کنه ؟ اگه این کار رو بکنه ازدواجی صورت نمی گیره !

فرض کنیم خدا این نیاز رو در مرد قرار نداده بود ، فکر می کنید چند درصد مردان تن به ازدواج میدادند ؟! آیا ازدواج کردن براشون به صرفه بود ؟!

هر موقع شما خانم ها تونستید احساس و عاطفه ای که خدا بهتون داده رو کنار بذارید مرد هم می تونه برخلاف اون چیزی که هست رفتار کنه .

به معصومیت صورت یه بچه توجه کردید ؟ هر کی میبینه می خواد بخورتش ! شما می تونید به اون بچه بگید لطفا خوردنی نباش ! لطفا ناز نباش !

بنده به شما خانم ها بگم لطفا جذاب نباشید ، لطیف نباشید خواستنی نباشید و ... ، می تونید ؟! خدا شما رو این طوری آفریده ؟

مردها نمی تونن بگن ما شدیم عابر بانک خانم ها ! زن ها ما رو فقط به خاطر پولمون می خوان . نه حرف بعضی خانم ها درسته که میگن مردها ما رو فقط به خاطر ... می خوان و نه حرف بعضی مردها درسته که میگن ما عابر بانک خانم ها هستیم .

بهترین دوست همجنس شما کیه ؟ چرا اون رو دوست دارید ؟ نهایتش اینه که با اون احساس خوشایندی بهتون دست میده . آیا اون دوست شما نمی تونه اعتراض کنه که تو به خاطر این با من دوست شدی که هوای تو رو دارم ؟ کمکت می کنم ؟

در زندگی زناشویی هم همین طوره . شما از مرد مهر و محبت می خواید و اون هم ... . نه میشه به خلقت شما اعتراض کرد و نه خلقت مردان . یه چیزی میدی یه چیزی میگیری !

وقتی قلبش رو تسخیر کردی ، کم کم می بینی که برای شنیدن دوست دارم از زبان شوهر ، مثل سابق نیازی به رسیدگی به نیاز اون نداری . ابراز علاقه ها به اوقات دیگه هم تعمیم پیدا می کنه .

نکته : زیاد خودتون رو درگیر اسامی نکنید !!! اصل موضوع رو بچسپید ! حالا قلب عاطفی نه ، محرک عاطفی ! رگ خواب مهربون شدن مرد !!! یا هر چیز دیگه . مهم اینه که اگه به شوهرتون رو به نحو مطلوبی برسید مثل لودر براتون کار می کنه ! مثل پروانه دورتون می چرخه ! همون طور که عرض شد کم کم کار شما به ابراز علاقه در سایر اوقات زندگی هم میکشه . 

موفق باشید


پیشنهاد:

قلب عاطفی مرد کجاست (2)


مرتبط با بُعد جنسی شوهرداری:

می خوام حس مردانگی رو در شوهرم زنده کنم؟

چطور تا آخر عمر برای همسرم جذابیت جنسی داشته باشم

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

مجموعه پست های "تسخیر قلب احساسی شوهر"

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

راه های نازکردن واسه شوهر

رموز عشوه گری و تسخیر قلب شوهر

آموزش گرم کردن شوهر سرد شده !

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

چطور به تقاضای رابطه جنسی شوهرمون نه بگیم که ناراحت نشه؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب محسن نجفی (۱۴۰ مطلب مشابه)