سلام دوستان
من یه پسر 21 ساله هستم که دو سال با یکی از دختران فامیلمون که به هم علاقه داشتیم رابطه تلفنی داشتم و بعضی وقتا هم همدیگه رو میدیدیم بعد یک سال شرایط جوری پیش رفت که ما به  هم نرسیدیم و دختره ازدواج کرد...

بعد اون ماجرا پدرم عجولانه تصمیم گرفت و خواست یه جا دیگه صحبت کنه که من نامزدی بشم و ازدواج کنم و زنگ زد به خالم و گفت با دخترتون صحبت کنید و ازش سوال کنین ببینین پسر منو میخواد یا نه؟!!!

خالمم گفت باشه ازش سوال میکنم!! دیگه خبری ازشون نشد و زنگ نزدن که جواب بدن و ما فهمیدیم که راضی نیستن و ما هم دیگه پیگیر نشدیم!!!

حالا روابطمون با خانواده خالم و دخترش کاملا عادیه و رفت و آمد داریم فقط این وسط دخترش بعضی مواقع یه کارایی میکنه که من امید پیدا میکنم که شاید دلش میخواد!

مثلا هر دفعه که میان خونمون دخترشون منو میبینه خودش شروع میکنه به حال و احوالپرسی یا در مورد دانشگاه و درسام سوال میکنه. یه بارم اشتباه میخواست به دوستش پیام بده که به من پیام داد و من سر حرفو در مورد یه موضوعی که البته بحث همیشگیمون بود پیش کشیدم یکی من میگفتم یکی اون البته با پیام .

کم کم داشتم امیدوار میشدم که تو اخرین پیامش نوشت شوخی میکنم ( برادر ) !! حالا از شما میخوام که راهنماییم کنید که چطوری باید مطمئن بشم که منو میخواد یا نه؟راستش هر چی به کاراش دقت میکنم یکی به نعل میزنه یکی به میخ!!!

بعضی مواقع طوری رفتار میکنه که کاملا نا امید میشم و بعضی مواقع بالعکس. البته الان چند ماهه که من بهش پیام ندادم و اونم پیام نداده.

در ضمن اینم بگم که خواستگارای زیادی داره و به همشون جواب رد میده.

اگه سوالی داشتین بپرسین

ممنون


مرتبط با عشق یک طرفه :

زخم خورده ی عشقی یک طرفه

نمی دونم چطور به پسر مورد علاقم بفهمونم که عاشقشم

فقط می خوام بدونه که عاشقش هستم، می دونم بهش نمیرسم

چرا عاشق یه نفر شدم که میدونستم هم کفو من نیست

به صورت یک طرفه عاشق پسرهای جذاب میشم اما ...

به صورت یک طرفه عاشق یه مدل شدم

اگه قرار نبود بهش برسم، پس چرا عاشقش شدم؟

خیلی سخته آدم عاشق کسی باشه و نتونه اقدامی بکنه

عاشق یکی از زن های بازیگر سینمای ایران شدم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)