سلام
من دختری دارم  اصلا به حرف های من گوش نمیده بهش میگم برو درساتو بخون دستت تو جیب خودته مثل من بدبخت نشی .
میگه من علاقه به درس خوندن ندارم پدرش میگه بی خیال خوند که خوند نخوند به درک الان فشار خونت میزنه بالا . ولی من مادرم نمیتونم بی خیال باشم .
شب تا صبح کارگری میکنم تا پول هزینه مدرسشو بدم دلم نمیخواد اونم مثل من یک کارگر ساده باشه. آخه منم مادرم آرزو دارم دخترم یک دانشگاه خوب قبول شه و حرفی برای گفتن داشته باشه .
به نظر شما چیکار کنم انگیزه پیدا کنه برای درس خوندن ؟
لطفا کمکم کنید

مرتبط:

چیکار کنم واسه درس خوندن انگیزه بگیرم؟

چرا مثل سابق انگیزه درس خوندن ندارم ؟

چطور به دوستم انگیزه درس خوندن بدم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت رفتاری دختران (۱۱۰ مطلب مشابه)