سلام

دوستان توجه کردین که بعضی دخترهای امروز وقتی که ازدواج میکنند و وارد زندگی مشترک میشن کارهای خونه رو انجام نمیدن و نوعی کسر شان میدونند ؟ حتی اون هایی که خیلی معمولی هم هستن اینطورین حتی دیدم به مسائل بچه داری هم به خوبی رسیدگی نمی کنند .

فقط با ازدواج دنبال چیزهای دیگه هستن حالا نمیگم وظیفه هست ولی واقعا اگر دختر با ازدواج مسئولیتی رو قبول نکنه حالا میشه از همسرش هم توقع داشت که با مسئولیت باشد ؟

به هر حال هر فردی باید یه سری مسائل را قبول کند تا همه چی سر جا و با ثبات باشد مسئله رسیدن هم نیست یک دختر هم میتونه به سرو وضع خودش برسه و هم به کارهاش برسه الان که دیگه همه چی راحت شده  ولی همون رو هم انجام نمیدن..

بنده خودم دختری هستم که خیلی اهل غذا درست کردن و کارهای دیگه خونه نیستم ولی خودم معتقدم که ازدواج کنم باید هنر خانه داری را هم یاد بگیرم و دخترایی که نمیخوان شوهرداری و بچه داری رو یاد بگیرن اصلا خودشون ضرر می کنند ولی خب یه مشکلی که هست و نمیشه نادیده گرفت اینه که این آقایون هم مقصرن در واقع اونها هستن که همچین خانم هایی رو دوست دارن و از بس قدر ندونستن که همچین تصوری به وجود اومد که خانمی که هیچ کاری نمیکنه و فقط به فکر خودشه عزیزتره .

به هر حال نمیشه از نوع افکار آقایون امروز به راحتی گذر کرد اگر واقعا اینطوریه و اونها اینو میخوان چرا امثال من باید به خودشون زحمت بدهند بنده هدفم در درجه اول از قبول مسولیتم رضایت همسرمه ..

واقعا به نظر شما مردها هم اینطوری شدن چون نمونه هایی دیدم و اصلا به نتیجه رسیدم که دخترهای دیگه هم دیدن که اینطوری شدن خانم هایی که فقط به فکر خودشون هستن و اصلا برنامه ریزی برای خانه داری ندارن و بچه هم شوهرش بزرگ میکند و در واقع تن به مسوولیت نمیدن دقیقا شوهرشان خیلی بیشتر براشون احترام قائله و معتقدن که زنم امروزی و روشنفکره و شاید هم نباید به خود دخترا ایراد گرفت به هرحال هر دختری دوست داره محبوب دل همسرش باشه..

خودم واقعا نمیدونم چیکار کنم مردهای امروز همه افکارشون شبیه همدیگه شده شما خانم ها چه نظری دارین!!شما چه تجربه ای دارید واقعا باید چه رفتاری کرد واقعا این برداشتی که از آقایون کردم درسته چرا الان این بی بند و باری ها و اینکه کسی مسئولیتی قبول نکنه کلاس شده و عده ای تشویق میکنند آخه بدبختانه افرادی که معمولی هم هستن اینطورین..

شما آقایون واقعا دنبال چه نوع دختری هستین حتما میگن اهل زندگی و مادری خوب برای بچه ولی در حقیقت چرا از یه جایی دیگه این مسائل براتون بی ارزش میشه که کار به جایی رسیده که دیگه همه دخترا حواس خودشون رو جمع کردن که سرشون کلاه نرود به هر حال هر رفتار و سبکی بی دلیل بین قشری به وجود نمیاد.


مرتبط:

تقسیم وظایف در کارهای منزل وقتی زن و شوهر دانشجو یا شاغل هستند

کمک مرد به زن در کارهای خانه

اگه مردی در کارهای خونه به خانومش کمک کنه مردونگی نداره؟

ازدواج با دختری که حاضر به انجام کارهای خونه نیست

برنامه ریزی برای درس و خانه داری به صورت همزمان

خانه داری و مادری برای چهار پنج فرزند

خانه داری یا اشتغال ، کدام برای خانم ها در اولویت است ؟

وظایف آقایون در مقابل همسرشون

خانوم ها میشه بگن وظایف شون چیه توی زندگی مشترک؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)