سلام

بعد از کشمکش های اخیر و ناراحتی کاربران عزیز و البته خودم در پستی که به تازگی جنجال به پا کرد و خودم هم مخالفتم رو اعلام کردم تصمیمی گرفتم تا با راهنمایی های ارزنده شما بتونم عملیش کنم.

راستش خودم مجردم و سنم بالای 30 سال هست. هیچوقت فکر نمیکردم که ازدواج اینقدر برای جوانها مهم باشه و وقتی میشنیدم که ادم مجرد در معرض گرفتار شدن در گناهه واقعا درک نمیکردم .

شاید میل جنسی در من خیلی دیر بیدار شد. و از زمانی که ( حدود 6 ماه ) خواننده این سایت هستم پی بردم که چقدر کنترل شهوت و ارضای نیازهای عاطفی و جنسی و بدست اوردن ارامش خاطر هم برای دختران و هم پسران چقدر مهم و سخته و چه بسیار مشکلات و گناهان و بی بند و باری ها ممکنه  از عدم ازدواج بوجود بیاد.

حالا تصمیم گرفتم قدمی هر چند کوچک و در حد وسعم برای جوانان همشهریم ( البته فعلا ) بر دارم تا شاید گوشه ای از مشکلاتی که برای ازدواج دارند مرتفع بشه.

از اونجایی که وضع مالی خودم بد نیست و چون چند سال شاغل هم هستم پس اندازی دارم که تصمیم گرفتم برای رفع مشکل مالی ازدواج جوانان خرج کنم.

میخوام مبلغی رو بصورت وام قرض الحسنه بدون کارمزد به کسانی که در استانه ازدواج و دارای مشکل مالی هستن پرداخت کنم.

چه پیشنهاداتی برای مبلغ وام، مدت باز پرداخت ، نحوه شناسایی افراد نیازمند و یا نحوه پرداخت و ...  دارید و اینکه ایا این کار از طریق یکی از مساجد انجام بشه یا خودم شخصا اقدام بکار کنم یا هر پیشنهاد دیگه ای که فکر میکنید خوبه و مهم هست لطفا در اختیارم قرار بدید تا شما هم در این امر خیر سهیم بشید

متشکرم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
واسطه گری برای ازدواج (۵۰ مطلب مشابه)