من *2 سالمه (میدونستم سانسور میکنید خودم زحمتشو کشیدم ) به شدت احساس نیاز میکنم جوری که از کنترلم خارج شده واقعا
نه میتونم درس بخونم نه کارای دیگه مو انجام بدم.....هیچچچچی همش ذهنم مشغوله
واسه رفعش روزه میگیرم ولی حین روزه داری حواسم تو جاده خاکیه
ذکر میگم و نماز میخونم حین نماز حواسم طبق معمول جاده خاکیه
ورزش میکنم همینطور کارای خونه رو انجام میدم همینطور؛حواسمو هر چا پرت میکنه باز میفته تو بغل.....
در ضمن مذهبیم نه اهل فیلم و نه دوستی و نه......
راه حل دیگه ای اگه دارید لطف کنید بگید بهم

موضوع بعدی
فک کنم اگر ازدواجم کنم باید هر دو ساعت یه بار رابطه داشته باشم
طفلک عاصی میشه از دستم
حالا اگه بدبین نشه و سوظن براش پیش نیاد....

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)