سلام

دیگه مغزم کار نمیکنه.شما بگید چجوری به شوهرم بگم که باید بره دنبال کار ...
من یه درآمد اندکی دارم. خیلی تحت فشارم. تمام مسئولیت زندگی و حساب کتاب ها با منه. به همه دوست و آشنا بدهکارم. خرج زندگی زیاده. مخصوصا از وقتی بچه م بدنیا اومد.

دیگه واقعا هیچی ازم نمونده.خسته م. اصلا هم درکم نمیکنه. هر وقت میگم یه کاری بکن. بجای درک شرایط و پیدا کردن راه حل فقط شروع میکنه به ایراد گرفتن از من.

ایرادهای الکی که فقط جیگر آدم و آتیش میزنه. میگه اینهمه پول و چیکار کردی ؟! من یه نفر مگه چقد خرج دارم به جونم غر میزنی!!! میگه مدیریت نداری، بی لیاقتی... میگم بیا تو ببین میتونی بچرخون. میگه تو خراب کردی الان میخوای بدی من...

واقعا دیگه موندم. با این آدم بی منطق چطوری حرف بزنم ؟ بدبختی اینه که بجز رشته خودش تو هیچ کار دیگه ای حاضر نیست بره.

من اگه مرد بودم و این حال و روز زن و زندگیم بود، از زیر سنگ هم شده کار میکردم و پول در میآوردم.اما اصلا نمیتونم شوهرم و درک کنم. 4 ساله دارم باهاش راه میام.

من حتی نه به خانواده خودم نه به خانواده خودش نگفتم که بیکاره. اینهمه براش آبرو داری میکنم.اما دریغ از ذره ای درک.

دلم میخاد سر به بیابون بذارم. اقایون شما بگید .چرا این کارو میکنه ؟ من چطوری باهاش حرف بزنم که ناراحت و عصبی نشه. با محبت میگم نمیشه. با قهر میگم نمیشه. به خانواده ها بگم؟ میترسم بیشتر عصبی بشه .

24 ساعت سرش تو گوشی و اینترنته. نمیدونم چی داره اون خراب شده، که حتی از زن بچه ش هم مهمتره.
ی راه حل پیشنهاد بدین.


مرتبط با شغل خواستگار :

با شغل ویزیتوری میشه یه زندگی رو چرخوند؟

خواستگارم همونی هست که می خواستم اما با شغلش مشکل دارم

وضعیت شغلی خواستگارم نگرانم کرده

دختران چقدر روی پرستیژ شغلی خواستگاراشون فکر میکنن؟

خواستگار 30 ساله م استقلال شغلی نداره

یه خواستگار عالی دارم ولی شغل ثابتی نداره

آیا شغل خوب خواستگار نقص قیافه و چهره رو پوشش میده؟

خواستگار خوبی دارم که شغل آزاد داره

پدرم به دلیل دوری راه و شغل با خواستگارم مخالفت کرد

ازدواج با پسری که خارج از استان شاغل هست

ممکنه در آینده به خاطر شغل شوهرم مسخره بشم ؟

میخوام شوهرم رو متقاعد کنم که شغلش عوض کنه

با شغل شوهرم مشکل دارم

خانوم های معلم براشون مهمه شغل همسرشون چی باشه؟

خانوما دوست دارن شوهرشون چه شغلی داشته باشه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)