سلام
من خیلی اعصابم خورده، من و نامزدم خیلی با هم خوبیم، باهم راحت کنار میایم، خیلی از خلق و خو هامون مثل همه، نحوه ی آشناشدنمون از طریق زن داداش من و خواهر اون بود که با هم دوست هستن.
ما کم کم علاقمند شدیم بهم و به تدریج همدیگه رو شناختیم، مشکل الان اینجاست که زن داداش من انتظار داره الان من و نامزدم همه جوره گوش به فرمانش باشیم ( کلا ذات سوءاستفاده کننده ی داره ) و آبجی نامزدم هم با اینکه خودش شروع کننده این جریان بوده هنوز انتظار داره اولویت نامزدم اون باشه ( چون یه عمر اولویت با اون بوده) .
خب الان شرایط تغییر کرده و نمیشه ، اما از گوشه و کنایه هاش خسته شدم و از سردی رفتارش. زن داداشم هم مدام پاتو کفشم میکنه که میونه من با نامزدم و خانوادشو بهم بزنه چون میبینه من به خواسته هاش تن نمیدم.
حالا من باید چطور به خواهر شوهر آیندم بفهمونم دیگه وضع عوض شده و همه چی تغییر کرده و نمیشه دیگه همیشه نظر اون باشه، و چطور پای زن داداشمو از زندگیم بکشم بیرون تا باعث دردسرم نشده با توجه به اینکه عروسیم نزدیکه.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)