سلام 

من 23 سالمه و چند سالی هست گرفتار مرض خودارضایی شدم  اهل نماز و روزه هستم چند باری عملم رو ترک کردم اما فوقش چند ماه و بعد باز شروع کردم و هر دفعه که انجام میدم پشیمون میشم و دوباره به خدا پناه میارم و گریه زاری از بچگی به این عمل گرفتارم اما مطمئنم که پرده ی بکارتم سالمه چون دخولی انجام نمیدم واقعا روحم آزرده میشه از این توبه ها و گریه زاری های مکرر چیکار کنم؟


مرتبط :

چکار کنم دوباره نماز رو رها نکنم و توبه م رو نشکنم

راهکارهایی برای پایداری در توبه

فکر میکنم خدا دیگه توبه های منو باور نمیکنه

چه جور توبه کنم که توبه ام پذیرفته شود

چطور آدم میتونه اطمینان پیدا کنه که توبه اش مورد قبول خدا بوده؟

میخوام توبه کنم ولی نمیدونم خدا ازم میگذره یا نه ؟

بعد از توبه ، شیرینی گناه تو وجودمه ، توبه م پذیرفته نیست ؟

تضمینی نیست تا سال دیگه زنده باشم و بتونم توبه کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه)