سلام
احساس میکنم افسردگی دارم نمیخوام تلقین کنم اما چند نفر بهم گفتن. این مشکل رو من از چند سال پیش داشتم برای خانوادمم انگار مهم نیست .
مشکل من اینه که هیچ امیدی به آینده ندارم حرفای دیگرانم برام مهم نیست خیلی زود رنجم و همچنین همه حرفارو خیلی سریع به خودم میگیرم .
نمیتونم با دیگران ارتباط برقرار کنم و اینکه کسی یکم به من محبت میکنه تعجب میکنم و حس میکنم یه خواسته ای داره یا کلا ذاتش محبت کردنه و خیلی مشکلات دیگه .
من همین امسالم کنکور دارم ولی اصلا برام مهم نیست چی میشه حتی رقابتم نمیکنم با دوستام.
دوس دارم از این وضعیت خلاص شم شرایط روانشناسم ندارم که پیشش برم چون نه پول ویزیتش رو دارم نه میتونم از پدر مادرم خواهش کنم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) درمان افسردگی (۳۴ مطلب مشابه)