سلام خدمت کاربران خانواده برتر
به تازگی رفتیم خواستگاری و جواب مثبت گرفتیم . خانواده ما یک رسمی که دارن اینکه هر چقدر سر عقد طلا جواهر بدیم به همون میزان انتظار جهیزیه دارم .
کسی از رسم ما خبری نداره ! الان من موندم چطور به نامزدم اینو بگم . ما سر عقد ( برای برادرم هم همین طور بود ) نزدیک 70 / 80 ملیون طلا میدیم به عروس (مجلس عروسی هم جداست ) .
خانواده عروس هم باید تمام جهیزیه شون مارک دار و خارجه باشی همون برند خودمون . شیک و گرون قیمت .
مشکل من اینکه اگر سر عقد این همه طلا جواهر بدیم و خانواده عروس جهیزه شون مارک دار ...نباشه مادرم دعوا را مینداره .... که چرا ... این همه طلا دادیم .... شما لیاقت ندارن... دعوا..
تو خواستگاری نتونستیم بگیم مادرم گفت خودشون از طلا جواهر میفهمن .... زشته بگیم ...اگه من بگم نتمزدم میگه از الانن چشمش ... گرفته ... میترسم ازم نارحت بشه ..

من چطور به نامزدم  این حرفو بزنم ناراحت نشه و جهیزیه برند بخره .... میترسم ناراحت شه ...
را حل بدین .

مرتبط:

با 60 میلیون وام ازدواج، چی بخرم که جهازم کامل بشه؟

چند وقت دیگه عروسیمه و میخوام جهیزیه ام رو کامل کنم

با 10 میلیون وام ازدواج، جهیزیه چی بخرم ؟

کسی میدونه قیمت جهیزیه کامل الان چنده؟

برای خرید جهیزیه از هر جنسی چه مارکی بخرم ؟

کمک کنید یه جهیزیه کاملا ایرانی بخرم

در جهیزیه چه چیزهایی مهم و واجبه ؟!

قوانین تهیه ی جهیزیه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مراسم عقد و عروسی (۱۰۷ مطلب مشابه)