سلام
اولین بار که نامزدم منو بوس و بغل کرد من حس بد و چندشی نداشتم ولی خوب لذت هم نبردم انگار که یه بوس معمولی با همجنسم باشه! با اینکه تقریبا زمان طولانی هم بود! ما عقدیم و نامزدمو خیلی دوس دارم ولی نمیدونم چرا اینقد بی تفاوت بودم باره اول!

البته استرس محیط رو داشتم که کسی نیاد و خسته ام بودم کمی و کمی هم ناراحت از موضوعی!

حالا نمیدونم بخاطره این موارد بوده؟! آخه قبلا که نامزدم تو پیام و ... ابراز محبت کلامی در همین حده بوس و ... میکرد من ترشحاتی ازم ببخشیدخارج میشد .

من فکر میکردم گرمم ! اما استرس مکان رو نداشتم! بنظرتون دلیل بی تفاوتیه من همون استرس از مکان بوده و استرسه اولین بارم بوده؟

آخه میترسم بعدا همینجور ادامه داشته باشه و نامزدم بفهمه هیچ حسی ندارم!
خیلی ممنون

مرتبط با مسائل جنسی دوران عقد:

وقتی نامزدم نزدیکم میشه که ببوستم ناخودآگاه در میرم

کار درستیه که در دوران عقد رابطه کامل داشته باشیم؟

پوشیدن لباس های باز در دوران عقد جلوی شوهر، خوبه یا بد؟

تاره عقد کردیم، چطور به شوهرم بگم سطح روابط مون رو بالاتر ببره؟

شوهرم بعد از عقد ازم دوری میکنه

در دوران عقدم ولی با هم حتی رابطه ای در حد روبوسی نداشتیم

در طول سه سال عقد، رابطه مون از سطح دست دادن فراتر نرفته، چرا ؟

کار درستی کردم که در دوران عقد راضی به رابطه کامل شدم ؟