با سلام خدمت دوستان عزیز...
من 4 ساله ازدواج کردم و با خانمم مشکلی نداشتم تا حالا خدا رو شکر. شاید مشکل من واسه خیلیا خنده دار باشه ولی منو بد جور عذاب میده...
مادر زنم همیشه پیگیر قیمت سکه هست یعنی تو جمع های خونوادگی مثلا میگه سکه رفت بالا یا اومد پایین... وقتی قیمت سکه میره بالا با خوشحالی مطرح میکنه .
واسم همیشه سوال بود ایشون که سکه ای واسه خرید و فروش ندارن چه چیزی غیر مهریه دخترش مد نظر شه... ؟
چند بار خواستم با کنایه دلیلشو بپرسم  گفتم شاید ناراحت بشه  با خانمم مطرح کردم اونم میگه فقط کنجکاوه...
حالا به نظر شما نیت اون چی میتونه باشه ...ایا میخواد از من زهره چشم بگیره؟ به نظرتون بش تذکر بدم،؟
چون واقعا داره این موضوع آزارم میده و ممکنه عواقب خوبی نداشته باشه... اینم اضافه کنم مهریمون 200 سکه هست که با پافشاری مادر زن و جوگیر شدن من و خامیم شد اینقدر...
با تشکر از پاسخ دوستان

مرتبط:

مادر زن عقده ایم زندگی ما رو خراب میکنه

مادر زنم میگه دخترم مامانیه، آشپزی بلد نیست

بحث در مورد کادو برای رسم مادر زن سلام

خصومت و بد رفتاری شوهر با خانواده زن


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مهریه (۱۱۶ مطلب مشابه)